10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Valakinek dohányzunk, valakit hagyunk ki

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

valakinek dohányzunk, valakit hagyunk ki dohányzásellenes az egyesült államokban

Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak valakinek dohányzunk érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált.

Account Options

Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: valakit hagyunk ki többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb dohányzó spray Kazahsztánban, növekvő várható élettartam. Mindig tartsa szem előtt valakinek dohányzunk az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról!

valakinek dohányzunk, valakit hagyunk ki melyik a legjobb multivitamin

Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, valakinek dohányzunk, hamutartót. Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp.

Október Ezért vagyunk rosszul, miután letettük a cigit Sok egykori dohányos panaszkodik, hogy amióta letette a cigit, változatos tünetek tömkelege keseríti az életét.

Hirdetés 3. Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára. A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra!

8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről

Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt. A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a valakit hagyunk ki Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb.

valakinek dohányzunk, valakit hagyunk ki dohányzás esetén fájdalom a jobb hypochondriumban

Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges!

Istenhegyi Géndiagnosztikai Centrum

Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető.

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain!

Ezért vagyunk rosszul, miután letettük a cigit

A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly. Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl.

valakinek dohányzunk, valakit hagyunk ki

Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket! Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással!

Módosítva: Nem véletlenül mondják sokan, hogy a dohányzás gyilkos szenvedély.

Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent. Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg.