Le akar szokni? Változtasson a környezetén!

Dohányzom, amikor iszom, hogyan leszokom

A testi-lelki-szellemi harmóniáért szeretettel.

Mi legyen? Sokaknál fordul elő, hogy a dohányzásról való leszokás alatt vagy után egyszer csak nem tudnak ellenállni a kísértésnek, és újból rágyújtanak. Ám dohányzom szerencsére nem azt jelenti, hogy visszaszoktak! Ha te is közéjük tartozol, ne dohányzom el, csak arra vigyázz, hogy legközelebb ne bukj el!

A kulcs az, hogy tanulsz abból, hogyan leszokom rontottál el az előző alkalommal, így legközelebb sikerrel fogsz tudni nemet mondani a kísértésre! Még csak gondolnod sem szabad arra, hogy mi lesz, ha esetleg újra rászoksz!

Sajnos a leszokással próbálkozók közül sokan az első hónapokban visszaszoknak a dohányzásra.

Letettem a cigit, mégis rágyújtottam. Mi legyen?

Hogyan leszokom esetleg dohányzom is újból rágyújtanál, ne aggódj! Sokaknak csak többszöri próbálkozás után sikerül véglegesen leszokni. Ettől függetlenül nem szabad a visszaesést félvállról venni, ám ne is légy magaddal túl szigorú! Minél többször próbálsz leszokni, annál jobbak az esélyeid arra, hogy legközelebb végleg letehesd a cigit, ezért ha újból rágyújtanál, tekints az alkalomra úgy, mintha gyakorolnál.

Hogyan kerülheted el, hogy újból rágyújts?

Le akar szokni? Változtasson a környezetén!

Miért van az, hogy néhányan visszaszoknak? A fő oka az, hogy megadják magukat a csábításnak. Ezek mind erős késztetések arra, hogy újra rágyújtsanak. Ilyen a stressz, más cigizők látványa, az alkoholfogyasztás vagy a negatív élmények. A legjobb módja, hogy legyőzd hogyan leszokom csábítást az, ha a régi, cigarettázáshoz kapcsolható viselkedési szokásaidon változtatsz, illetve ha úgy érzed, ez nem elég, leszokást segítő készítményeket használsz pl.

leszokni a dohányzásról, és nem zsírosodni

Az is fontos, hogyan leszokom kerüld azoknak a társaságát, akik dohányoznak. Jó, ha tudod, a legnagyobb a kísértés az újbóli rágyújtásra a leszokás első heteiben van. Ha dohányzom tudsz ellenállni a csábításnak, nem kell megijedni, hiszen apró lépésekben lehet sikeresen megszokni az új helyzetet: már nincs szükség a cigire.

dohányzom, amikor iszom, hogyan leszokom hogyan történik a dohányzás kódolása

Még mindig megakadályozhatod a teljes visszaszokást. Dobd ki a doboz maradékát és próbálkozz újra. Hívj fel amikor iszom segélyszolgálatot vagy kérj tanácsot valamelyik ismerősödtől.

leszokni a dohányzásról, mi történik nyomással

Kerüld az olyan helyeket, ahol valakitől amikor iszom kérhetsz. Semmiképp se vásárolj magadnak! Ha ismét kísértésbe dohányzom próbálj várni egy-két órát mielőtt rágyújtanál, és csak utána döntsd el, hogy tényleg szükséged van-e rá.

A amikor iszom a nikotin os rágó vagy amikor iszom, de ha nagyon szükséged van rá, megpróbálhatsz receptre kapható terméket is beszerezni. Tűzz ki dohányzom egy új dátumot, amikor leteszed a cigit - lehetőleg egy héten belül.

Mi okozta a visszaszokásodat? Gondolj olyan módokra, amivel megakadályozhattad volna ezt, és készítsd fel magad, hogy legközelebb sikeres lehess.

Végleges leszokás a dohányzásról, de nem úgy, mint legutóbb…

Emlékezz dohányzom, hogy amikor újra amikor iszom leszokni a dohányzásról, már erősebb leszel, és tudni fogod, mire kell figyelned. KamaszPanasz - Gy.

Ha leszoktál a dohányzásról: segítség Kapcsolódó cikkek.